A L’Oréal komoly lépéseket tesz a fenntarthatóságért, és nem átall erről beszélni is

A L’Oréal komoly lépéseket tesz a fenntarthatóságért, és nem átall erről beszélni is

A CDP Brüsszelben harmadszor ismerte el a L’Oréalt

A L’Oréal ismét elismerésben részesült a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme érdekében folytatott kiemelkedő tevékenységéért Brüsszelben. A vállalatot harmadik egymást követő évben ismerte el a CDP „AAA” értékeléssel. – áll a társaság sajtóközleményében.

A Sharing Beauty With All programban fogalmazta meg fenntarthatósági céljait a L’Oréal. A program összefoglalja azokat a törekvéseket, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a társadalomra és a környezetre egyaránt. Ezen célok és elért eredmények elismerése a CDP „AAA” értékelése is.

2018-ban kiemelkedő eredményeket ért el a vállalat. 77%-kal csökkentette gyárai és elosztóközpontjai gázkibocsátását 2005 és 2018 között és 31 ipari telephelyét karbonsemlegessé tette. A gyárak vízfogyasztását tizenhárom év alatt 48%-kal tudta csökkenteni. Mostanra a vállalat már 3 „száraz gyárral” is büszkélkedhet.


Barbara Lavernos és Jean-Michel Pille

A CDP-díjat Brüsszelben Barbara Lavernos, a L’Oréal technológiai és logisztikai igazgatója vette át, aki elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk a L’Oréalnál, hogy immáron a harmadik évben is „AAA” értékelést kaptunk. Ez az elismerés 25 év előremutató fenntarthatósági törekvéseinek eredménye. Magas szintű kiválóságukkal és pontosságukkal az olyan szervezetek, mint a CDP, kihívások elé állítanak minket és arra ösztönöznek, hogy felgyorsítsuk kötelezettségvállalásainkat a gázkibocsátás, a vízfogyasztás és a hulladéktermelés csökkentése érdekében.”

A Sharing Beauty With All program négy területet foglal magába:

  • Fenntartható innováció a termékek környezeti profiljának javításáért
  • Fenntartható gyártás a környezeti lábnyom csökkentéséért az üzemekben és elosztóközpontokban
  • Fenntartható életmód, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható fogyasztói döntéseket hozhassanak
  • Fenntartható fejlődés megosztása a munkavállalókkal, a beszállítókkal és a közösségekkel.

Social & Business megjegyzés

Sokat beszélünk arról, hogy egy vállaltnak a társadalmi szempontokat figyelembe venni mára már nem csak CSR-szempont. A fenntarthatósági intézkedések igeni, kiszámíthatóan költségmegtakarítást is eredményeznek.

Üdvözítő, amikor azok a multik, amelyek megítélése azért, mondjuk ki, elsősorban a profitmaximalizálással kapcsolatos céljaikat is befolyásolja, elindulnak azon az úton, amely a jövőt fenntarthatóbbá, igazságosabbá teszi.

Amire ugyanakkor felhívnánk a figyelmet: a társaság kommunikálja is ezeket az eredményeket, ezeket a törekvéseit, céljait! Ne legyenek kétségeink, komoly marketingkutatás is áll a döntések mögött. Vélhetően prezentálták a menedzsment számára azokat az összefüggéseket, miszerint az eladásokat növelhetik, vagy az intenzív piaci helyzetben a vásárlókat megtarthatják a fenntarthatósági döntések és azok kommunikálása.

Többször mondtuk már: új világ jön. Kérdés már csak az, még idejében meg tudjuk-e fordítani, megmenteni, elindítani…

Fotó: L’Oreal

COMMENTS

DISQUS: 0

Sütiket használunk. Kérjük, fogadd el! Köszönjük! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás