Nagyvállalati CSR-esettanulmányok egy kötetben

Nagyvállalati CSR-esettanulmányok egy kötetben

Fejlődésben a nagyvállalati CSR-programok

A Magyar Adományozói Fórumhoz kapcsolódó és díjazott nagyvállalatok elmúlt évi CSR-projektjeiből adnak válogatást. Mint azt a MAF írja, "az esettanulm

Orvosi műszerbeszerzést támogatott a K&H CSR-programja
Miért a plusz 5 nap?
DDC: zöld megoldások Baranyában
A Magyar Adományozói Fórumhoz kapcsolódó és díjazott nagyvállalatok elmúlt évi CSR-projektjeiből adnak válogatást. Mint azt a MAF írja, “az esettanulmány gyűjteményben a 2016-os MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázaton elismerést nyert vállalatok CSR programjainak összefoglalói szerepelnek. A tavalyi évben számos egészséges életmódra ösztönző, környezetet óvó és a helyi közösségek életét egyaránt segítő projektötletet valósítottak meg a cégek, a palettát pedig tovább színesítették az egyre népszerűbb, nők számára indított szakmai edukációs programok, valamint a hátrányos helyzetű gyerekek oktatását és felzárkóztatását támogató kezdeményezések”.

A nagyvállalatok is érdekeltek a társadalmi befektetésekben
Ahogy az a tanulmányban szereplő projektekből is látszik, egyre több vállalat törekszik a tudatos szerepvállalásra és kompetenciáik szélesebb körben való hasznosítására, melyekre nagyszerű lehetőséget biztosítanak a társadalmi befektetési programok.
A vállalati tevékenységek során gyakori a civil szervezetekkel történő együttműködés, a kreatív, társadalmi problémákra érzékeny fiatalok nevelése, illetve a munkatársak bevonása. Úgy véljük, hogy más vállalatok tapasztalatainak és eredményeinek megismerése nagyszerű alapot biztosít ahhoz, hogy az üzleti szféra tagjai megtalálják ezen a területen is saját útjukat és feladataikat, így bízunk abban, hogy a MAF esettanulmány gyűjteménye hasznos összefoglalóként szolgál ezen törekvéseikhez.
A vállalatok tevékenységeit a könnyebb áttekinthetőség és összehasonlíthatóság érdekében egységes szerkezetben és szempontok szerint mutatja be a kiadvány. A tanulmány tartalmazza a projektek kezdő időpontját, a programra fordított támogatás értékét, célját, illeszkedését a vállalat támogatási stratégiájához, leírását, eredményeit és hatását, továbbá a program során kialakított partneri együttműködések és az alkalmazott innováció leírását, illetve a kezdeményezéshez kapcsolódó kommunikációs tevékenységek bemutatását.

A kiadványban a projektek a vállalatok nevének megfelelően, ábécé sorrendben követik egymást:
Budapest Bank Zrt., Danone Magyarország Kft., dm kft., Dreher Sörgyárak Zrt., Ericsson Magyarország, ERSTE BANK HUNGARY ZRT., Heineken Hungária Zrt., K&H Csoport, Magyar Telekom Nyrt., MOL Nyrt., Szerencsejáték Zrt., Telenor Magyarország Zrt., Tesco-Global Áruházak Zrt., Vodafone Magyarország Alapítvány

Az esettanulmány innen tölthető le.

Forrás: MAF

COMMENTS

DISQUS: 0

Sütiket használunk. Kérjük, fogadd el! Köszönjük! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás