Újra pályázatot hirdettek civil szervezetek számára a 2018-as Good Impact rendezvényen való részvételre az esemény szervezői. Olyan szervezetek jelentkezését várják, amelyek szeretnék vállalatoknak szóló szolgáltatásaikat bemutatni és megvételre kínálni. Cél a társadalmi felelősségvállalás előmozdítása. A részvétel jogát a civil szervezetek pályázás útján nyerhetik el.
A Good Impact rendezvényen 8 civil szervezet mutatja be szolgáltatásait szórakoztató formában vállalatok számára. A rendezvény szervezői szeretnék erősíteni a vállalatok és civil szervezetek közötti együttműködést, és megmutatni a két szektornak az egymásban rejlő partnerség lehetőségét.
A vállalatok és nonprofit szervezetek együttműködéséből olyan projektek születhetnek, amelyek jobbá tehetik társadalmunkat és környezetünket. Sokszor maguk a résztvevők sincsenek tisztában azzal, hogy milyen jó hatásokat indítanak el programjaikkal. A Good Impact azért jött létre, hogy találkozhassanak azok, akik elindítják ezeket a jó hatásokat.
A Good Impact rendezvényen civil szervezetek szórakoztató formában, ún. „showroomokban” mutatják be és kínálják megvételre szolgáltatásaikat vállalati döntéshozóknak. Ezek a projektek a vállalatok számára kialakított valós szolgáltatások, és egyben a társadalmi és környezetei fenntarthatóságot is szolgálják.
A Good Impacten tavaly olyan felelős vállalatok vásároltak szolgáltatásokat, mint az NN Biztosító Zrt., a Microsoft Magyarország, a Prekomment Kft., a Szerencsejáték Zrt., az Accor-Pannonia Hotels Zrt. és a PwC Magyarország.
A pályázati kiírás itt érhető el, az adatlap pedig itt.
Mi az a Good Impact?
A Good Impact rendezvényt a Civil Impact Nonprofit Kft. szervezi. A Civil Impact Nonprofit Kft. küldetése, hogy partnerségeket hozzon létre civil szervezetek és vállalatok között, elősegítve civil szolgáltatások létrejöttét és hidat képezve a két szektor között.
A Good Impact eseményt az Erste Alapítvány támogatja.
Fotó: Ian Schneider on Unsplash
COMMENTS