Tudod, mi az az imázstranszfer? Ez!

Tudod, mi az az imázstranszfer? Ez!

Sztárokkal, influencerekkel, civilekkel és saját munkatársaival kampányol idén a WWF Magyarország az szja 1%-okért

– A WWF Magyarország idén ismert emberek és civilek bevonásával kampányol a személyi jövedelemadó 1%-áért. Az „Együtt lehetséges!” szlogen alatt futó kampány hagyományos és közösségi médiafelületeken fut a WWF Magyarország munkatársai, sztárok, influencerek és civilek bevonásával.

A WWF Magyarország tavalyi személyi jövedelemadó 1%-os kampányában WWF szakértők szólaltak meg egy-egy kiemelt hazai természetvédelmi cél mellett. A kampány sikeresnek bizonyult, ezért a civil szervezet a tematika megtartása mellett emelte a tétet, és idén először az 1%-os kampányába is bevont ismert embereket és influencereket is. A WWF Magyarország kommunikációja minden lehetséges felületen az „Együtt lehetséges!” mottóval – amely a szervezet nemzetközi szlogenje 2016 óta – és személyes üzenetekkel buzdít az 1% felajánlásra.

Az idei kampány első fázisában, ami print, online és saját közösségi média (Facebook, Instagram) felületeken fut, a WWF Magyarország munkatársai mellett ismert színészek, művészek és műsorvezetők is megszólalnak. Ennek arcai: Ördög Nóra műsorvezető, Pásztor Anna énekes, Ullmann Mónika színésznő, Rakonczay Gábor extrémsportoló, Kovács Lehel színész, Till Attila műsorvezető és Varga Livius zenész.
A kreatívok többek között a WMN, a Forbes, a Mozgásvilág, a Szeretlek Magyarország felületein, valamint olyan, az IQ Press kiadó gondozásába tartozó kiadványokban jelennek meg, mint a Füles, a BBC Kertvilág, a Praktika vagy a Világunk titkai magazinok.

A második körben pedig az influencereké és néhány teljesen civil, de elkötelezett, a Facebookon vagy az Instagramon aktív követé a szerep. A WWF Magyarország azt kérte a véleményvezérektől (akik között vannak újságírók, sportolók és színészek is), hogy a saját szavaikkal forduljanak követőikhez, hogy a lehető leghitelesebben buzdítsák őket a hazai természetvédelem támogatására és az adójuk 1%-ánakfelajánlására ennek szolgálatában.
A kampány második fázisához számos influencer is csatlakozik, többek között együttműködik velünk Döbrösi Laura és Szalontay Tünde színésznők, Szabó Simon színész-rendező, Miller Dávid színész, Hrutka János volt válogatott labdarúgó, Megyeri Balázs labdarúgó, Fiala Borcsa és Szőcs Lilla, a WMN.hu szerzői, Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese, Peller Mariann műsorvezető, Eke Angéla színésznő, valamint Gavaldik Emma urban blogger. De május 20-ig bárki csatlakozhat a kampányhoz!

A kreatív koncepciót a WWF Magyarország szakemberei, Klacsán Csaba szabadúszó kommunikációs tanácsadó közreműködésével dolgozták ki, a vizuális arculat és a hirdetések elkészítését a White Rabbit reklámügynökség vállalta, az influencerek és sztárok bevonásában pedig többek között a kortársPRos segített. A kreatívok kialakításában Oláh Dóra stylist is részt vett, a fotókat pedig nagyrészt Budai Ákos fotós készítette, de Nánási Pál és Fehér Andrea is közreműködött.

Social & Business megjegyzés

Szóval, egy szó, mint száz, ez az imázstranszfer: amikor keresel egy, a saját célcsoportjában népszerű véleményvezért (manapság az influencerek tartoznak ide, régen még az újságírók… ), majd megkéred, hogy hadd mutatkozzatok együtt. Így elnyered az ő követőinek a támogatását.
Tényleg nem bonyolult. Ahogyan a hétköznapi nyelvezetben is szokták mondani: kutyával és gyerekkel lemenni a játszótérre csajozni a legegyszerűbb.
A technikát viszont ajánlom minden civil szervezet figyelmébe. Nem kell nagy nevű, közismert (ha úgy tetszik, fővárosi) véleményvezérekre gondolni, elegendő körbenézni a saját településen is.
Persze gyorsan hozzáteszem, ugyanez a transzferálás működik a vállalkozások szempontjából is! Azaz keress egy hiteles, lojális célcsoporttal, követőkkel rendelkező szimpatikus civil szervezetet, és működj vele együtt.

Fotó: WWF

COMMENTS

Sütiket használunk. Kérjük, fogadd el! Köszönjük! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás