A K&H fenntarthatósági jelentéséből is egyértelműen kiderül: ma már ügyféligény is társadalmi szerepvállalás

A K&H fenntarthatósági jelentéséből is egyértelműen kiderül: ma már ügyféligény is társadalmi szerepvállalás

Így találkozik a 2003-as brókerbotrány a fenntarthatósággal…

A digitalizáció nem csak gyorsabb és egyszerűbb megoldásokat kínál, de környezetvédelmi értékeink, ezáltal bolygónk megóvását is segíti. A technológiai fejlődés lehetőségeit kihasználva ezért a K&H az elmúlt évben innovatív fejlesztései mellett a társadalom és gazdaság felé irányuló felelősségvállalási tevékenységét is a digitalizáció jegyében bővítette – áll a bank sajtóközleményében.

A digitalizáció rohamos előretörése ma már az életünk minden területét áthatja, miközben számos lehetőséget hordoz magában a fenntartható fejlődéshez is. – Pénzügyi közvetítő szerepünknek köszönhetően nagy hatással vagyunk arra a környezetre, amelyben társadalmunk él. Ezért célunk az, hogy megfelelően reagáljunk a társadalom igényeire, és hozzájáruljunk ahhoz, hogy a tagjai ma is és a jövőben is teljes életet élhessenek. A digitalizáció térnyerése, a technológiai fejlődés új lehetőségeket kínál értékeink védelme, bolygónk fenntartható fejlődése érdekében. Ezt szem előtt tartva az elmúlt évben fejlesztéseinket és felelősségvállalási tevékenységeinket is a digitalizáció jegyében bővítettük” – hangsúlyozta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója a 2018-as társadalmi felelősségvállalási jelentés bemutatásakor.

A digitálizálódó társadalomra utalnak, pedig…
A digitalizáció a pénzügyeket is egyre inkább érinti, amit jól mutat, hogy éves összehasonlításban 66 százalékkal növekedett a mobilbanki szolgáltatásokat aktívan használó ügyfelek száma és ma már minden negyedik ügyfél rendelkezik biometrikus aláírással. Emellett 2018-ban a K&H elsőként indította el teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását. Mindezek komoly mérföldkövek afelé, hogy a tranzakciók teljes mértékben papírmentessé váljanak, a tranzakciók pedig utazásmentessé. 
A K&H az elmúlt évben 250 milliárd forint értékű új hitel kihelyezése mellett 50 milliárd forint értékű hitelkérelmet hagyott jóvá napenergia-projektekre, 150 megawatt új, „zöld” kapacitást teremtve ezzel. Emellett a pénzintézet meglévő társadalmi programjai is új elemekkel egészültek ki 2018-ban a digitális átalakulást figyelembe véve: megszületett a vigyázz#KáPé mobilalkalmazás, a sport világában pedig egy igazán új és innovatív pályára lépett a K&H, hiszen sporttámogatása tovább bővült az e-sport területével.
– A digitalizáció arra is számos lehetőséget kínál, hogy olyan munkahelyet biztosítsunk kollégáink számára, ahol minden lehetőséget megkapnak a folyamatos szakmai fejlődésre és kiteljesedésre. Ennek jegyében az elmúlt évben 477 millió forintot fordítottunk munkatársaink képzésére mind a hagyományos, mind a digitális formában. Szintén a tavalyi év eredményeként olyan IT infrastruktúra-beruházás valósult meg, amelynek köszönhetően mára kollégáink a munkaállomás távoli elérését is biztonságosan igénybe vehetik – tájékoztatott a kommunikációs ügyvezető igazgató.

2015-ben beszélt Horváth Magyary Nóra a K&H Gyógyvarázs programjáról.
Egy évvel később pedig arról, hogy az érzelmek határozzák meg ma már egyre jobban a fogyasztói döntéseket.

Social & Business megjegyzés
A K&H Bank évek óta az egyik leginnovatívabb és kezdeményezőbb a társadalmi szerepvállalás területén. Kivált Horváth Magyary Nóra kommunikációs igazgató érkezésével. És semmiképpen se feledkezzünk meg arról, hogy a 2000-es évek elején kirobbanó K&H Equities (és Kulcsár Attila bróker – ki emlékszik még erre a névre?) botrányról, amely sikkasztásról szólt, és olyannyira alaposan megtépázta a bank tekintélyét és megítélését, hogy a menedzsmentből két vezető, köztük Rejtő E. Tibor vezérigazgató is lemondott. Nos, innen kezdett visszakapaszkodni a ma már második, magyarországon 1,5 millió lakossági és vállalkozói ügyfelet kiszolgáló pénzintézet.
Szóval itt függ össze nagyvállalati szinten a public relations és a társadalmi szerepvállalás. Akkorban újra bizalmat kellett építeni a fogyasztókban, márpedig ez az egyik legfontosabb paraméter a siker és nemkülönben a bevételek növelése elérésében a bankszektorban.
Horváth Magyary Nóra tehát akkoriban újított, bátor volt, amit azóta is igyekszik napirenden tartani. És ez jó.

COMMENTS

Sütiket használunk. Kérjük, fogadd el! Köszönjük! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás