Legyen szó színpadról, stégről, játszótérről vagy kutyás akadálypályáról, egy közös tér sokat jelenthet azoknak a közösségeknek, akiket egy hobbi, az együtt sportolás vagy egy jó cél megvalósítása hoz össze. A Telenor és az egyedi faépítményeiről, installációiról ismert Hello Wood alkotóközösség Együtt/tér címmel hirdet pályázatot kisközösségek számára, fából kialakítható új közösségi terek megvalósítására.
A Telenor és a Hello Wood az Együtt/tér projektre olyan pályázók jelentkezését várják, akik kisebb közösségük számára szeretnének saját közösségi teret létrehozni, a szervezők segítségével közös értéket teremteni. Legyen szó sportolással, szabadidővel, hobbival kapcsolatos tevékenységről, ha ehhez például hiányzik egy színpad, egy fedett stég, vagy akár egy menő kutya akadálypálya, most itt a lehetőség. A szervezők szintén várják olyan pályázók ötleteit, akik összefogással nem saját közösségüket segítik, hanem egy jó ügy, jó cél érdekében fognak össze.
Egy amatőr rögbiklubnak már építettek
Pilotprojektként az első közösségi tér már meg is épült: az ország egyik legrégebbi rögbiklubja, az amatőr sportolókat tömörítő Fehérvár Rugby Club pályájára készült egy fedett lelátó. A főként utánpótláscsapatok nevelésével foglalkozó, de felnőtt férfi és női csapattal is rendelkező klub 30 éve alakult, tagjait pedig nem csak a sport szeretete tartja össze. Az edzéseken és a meccseken kívül is sok közös programot szerveznek a szurkolókkal, családokkal, barátokkal, amelyekkel segítik a fiatalokat egy pozitív közösséghez tartozni, és egymást is tanítják ezért a közösségért együtt tenni. A klub már öltözőjét, klubházát is részben önerőből, társadalmi munkával alakította ki, most pedig a Telenorral és a Hello Wooddal együtt létrehozott lelátó építésében is aktívan részt vettek.
Tehát indul a pályázat!
A pályázatokat 2019. június 7-éig várják az Együtt/tér honlapján, amelyeket a Telenor és a Hello Wood zsűrije fog kiértékelni, és két győztes pályázó közösségnek segédkeznek a vágyott fa installációik megvalósításában még június folyamán.
Social & Business megjegyzés
Tagadhatatlan, hogy ez a pályázat kisebb, mint a Tesco közösségfejlesztő programjáé, mindenestre dicséretes a cél.
Nem először írunk arról, hogy egy-egy civil szervezet vagy közösség támogatása marketingértékkel is bírhat, nem beszélve arról, hogy a nagy médiazajban tartalmat állít elő: lehet róla beszélni, a közbeszéd tárgya lesz.
COMMENTS