A nagyvállalatok is érdekeltek a társadalmi befektetésekben
Ahogy az a tanulmányban szereplő projektekből is látszik, egyre több vállalat törekszik a tudatos szerepvállalásra és kompetenciáik szélesebb körben való hasznosítására, melyekre nagyszerű lehetőséget biztosítanak a társadalmi befektetési programok.
A vállalati tevékenységek során gyakori a civil szervezetekkel történő együttműködés, a kreatív, társadalmi problémákra érzékeny fiatalok nevelése, illetve a munkatársak bevonása. Úgy véljük, hogy más vállalatok tapasztalatainak és eredményeinek megismerése nagyszerű alapot biztosít ahhoz, hogy az üzleti szféra tagjai megtalálják ezen a területen is saját útjukat és feladataikat, így bízunk abban, hogy a MAF esettanulmány gyűjteménye hasznos összefoglalóként szolgál ezen törekvéseikhez.
A vállalatok tevékenységeit a könnyebb áttekinthetőség és összehasonlíthatóság érdekében egységes szerkezetben és szempontok szerint mutatja be a kiadvány. A tanulmány tartalmazza a projektek kezdő időpontját, a programra fordított támogatás értékét, célját, illeszkedését a vállalat támogatási stratégiájához, leírását, eredményeit és hatását, továbbá a program során kialakított partneri együttműködések és az alkalmazott innováció leírását, illetve a kezdeményezéshez kapcsolódó kommunikációs tevékenységek bemutatását.
A kiadványban a projektek a vállalatok nevének megfelelően, ábécé sorrendben követik egymást:
Budapest Bank Zrt., Danone Magyarország Kft., dm kft., Dreher Sörgyárak Zrt., Ericsson Magyarország, ERSTE BANK HUNGARY ZRT., Heineken Hungária Zrt., K&H Csoport, Magyar Telekom Nyrt., MOL Nyrt., Szerencsejáték Zrt., Telenor Magyarország Zrt., Tesco-Global Áruházak Zrt., Vodafone Magyarország Alapítvány
Az esettanulmány innen tölthető le.
Forrás: MAF
COMMENTS