A sikeres vállalatok egyre több figyelmet fordítanak a munkavállalók jólétére, mivel a gazdasági változások kihatnak a dolgozók munkahelyi és szociális körülményeire. A Daniella Villamosság a nehéz gazdasági helyzetben a magyar nagyvállalatok között szinte egyedülálló módon, anyagi hozzájárulással is segíti munkatársait.
A cég életében fontos szerepet játszik a jótékonykodás is. A legutóbbi – az UNICEF Magyarországgal közösen szervezett – adománygyűjtő akció során közel 3,5 millió forint támogatást sikerült összegyűjteni a szükségben szenvedő gyerekek számára.
A Daniella Villamosság támogatásával az UNICEF 2023-ban is folyamatos segítséget tud nyújtani a gyerekek alapvető szükségleteinek biztosításához, ami különösen fontos számunkra, mert hisszük, hogy az oktatás, az egészségügyi ellátás és a megfelelő életkörülmények biztosítása minden gyerek alapjoga – emelte ki Mészáros Antónia, az UNICEF Magyarország ügyvezető igazgatója.
A háromszoros MagyarBrands és Business SuperBrands díjas, idén 30 éves fennállását ünneplő Daniella Villamosság számára a gyermekek támogatásán túl fontos a dolgozók elismerése is. A magyar nagyvállalatok esetében egyedülálló módon bruttó 200 ezer forint egyszeri bértámogatást kapnak a munkavállalók. A nagyvállalat ügyvezetője, Hadnagy Ernő szerint a változó világban kiemelten fontos, hogy a cég juttatásainak versenyképességét megőrizzék.
– A jövőbeni irányok kijelölése hiába történik meg felsővezetői szinten, ha nincs kivel elindulni az úton. Amennyiben nem foglalkozunk munkatársaink véleményével, úgy előfordulhat, hogy azt gondoljuk minden rendben a szervezetünkben és csak az új irányok megvalósítására kell hangsúlyt fektetni. Mindig fontosnak tartottam, hogy monitorozzuk dolgozóink motivációját és elégedettségét – és közösen fejlődjünk és tűzzünk ki célokat – mondta el Hadnagy Ernő, a Daniella Kereskedelmi Kft. ügyvezetője.
Forrás: MTI OTS
Fotó: Daniella Villamosság