A K&H Bank elnyerte a ‘Mastercard – Az év fenntartható bankja 2018’ díjat. A banknak ma már minden 10. fiókja zöld irodaként üzemel, tehát nincs direkt fosszilis energiafelhasználás.
„Pénzügyi közvetítő szerepünknek köszönhetően nagy hatással vagyunk arra a környezetre, amelyben élünk, hiszen több mint négyezer kollégával 206 bankfiókot üzemeltetünk országszerte, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfél számára kínálunk pénzügyi megoldásokat. Célunk ezért, hogy megfelelően reagáljunk a társadalom környezeti igényeire, és hozzájáruljunk ahhoz, hogy a társadalom tagjai ma is és a jövőben is teljes életet élhessenek” – tájékoztatott Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója a díj kapcsán.
A K&H első hazai pénzintézetként sikeresen tanúsíttatta az ISO 14001 és az ISO 50001 környezet- és energiairányítási rendszereit, miközben a bank székházában 170 panelből álló napelemes rendszer működik. A papírfelhasználás több mint 45 tonnával, a szén-dioxid kibocsátás pedig 23%-kal csökkent az elmúlt évhez képest. Emellett pedig ma már minden 10. bankfiók zöld fiókként működik, aminek jellemzője, hogy nincs direkt fosszilis energia felhasználása.
„Nemcsak saját tevékenységünkkel szeretnénk példát mutatni a fenntartható fejlődésre, hanem a fiatal generáció figyelmét is fontosnak tartjuk ráirányítani az ő jövőjüket alapjaiban meghatározó fenntartható gondolkodás elsajátítására. K&H a fenntartható agráriumért címmel ezért évről évre ösztöndíjpályázatot hirdetünk azoknak a fiatal agrárszakembereknek, akik tanulmányaikkal és kutatómunkájukkal az agrárium hosszú távú, egészséges és fenntartható növekedését tartják szem előtt. Az elmúlt négy évben mintegy 29 ifjú agrárkutató munkáját sikerült a programmal támogatni” – hangsúlyozta Horváth Magyary Nóra.
A K&H Csoport társadalmi felelősségvállalási tevékenysége, amellyel kiemelten a vállalkozásösztönzés, a pénzügyi oktatás, a környezetvédelem és az egészség területére fókuszál, a ‘Mastercard – Az év társadalmilag felelős bankja 2018’ 3. helyezését érte el. „A hosszú távú társadalmi elkötelezettségünk mellett ugyanolyan fontos számunkra a folyamatos megújulás, a digitális gondolkodás és a most felnövő generáció dinamizmusához igazodó megoldások, meglévő programjaink ezért folyamatosan új elemekkel bővülnek. Így például a K&H Vigyázz, kész, pénz! oktatási vetélkedőnk idén kiegészült a vigyázz#KáPé mobilalkalmazással, illetve 8 Youtube vloggert kértünk fel arra, hogy a legfiatalabbak nyelvezetén, egyszerűen és közérthetően beszéljenek alapvető pénzügyi témákról. 15 éves gyermekegészségügyi programunkat idén a K&H gyógyvarázs: gyermekem varázslatos gyógyulása pályázattal ünnepeljük, a Start it @K&H inkubátorprogramunk pedig mára vezető hazai nagyvállalati inkubátorrá vált” – tájékoztatott a kommunikációs szakember.
Fotó: Ben White on Unsplash
COMMENTS