Hogyan válasszuk ki a virtuális adatszobát hatékonyan?

Hogyan válasszuk ki a virtuális adatszobát hatékonyan?

Az internethasználat az elmúlt évtizedben rohamos gyorsasággal vált a mindennapok részévé. Ma már nemcsak a napi életvitel során használunk internetes tartalmakat, hanem a munkavégzés, a munkahelyi projektek során is szinte folyamatosan kapcsolódunk a világhálóhoz.
A koronavírus okozta bezártság pedig tovább erősítette azokat az online platformokat, amelyek a sikeres és hatékony munkavégzéshez hozzájárulnak.

Mindezek mellett azonban a világ különböző ellenőrző vagy irányító testületei elkezdtek egyre inkább az adatvédelem felé fordulni. Egyrészt a világhálóra feltöltött adatok biztonsága és elérhetősége, valamint alkalmazhatósága kapcsán, másrészt pedig a személyes, de akár a munkavégzés során használt adatok védelme miatt.

A lengyel FORDATA Közép- és Kelet-Európában és a balti államokban, több mint 93 országban szolgáltat virtuális adatszoba rendszereket.

A Virtuális Adat Szoba (Virtual Data Room Solutions) egy olyan rendszer, amelyet több projektben használnak, figyelembe véve a felhasználók számát, az időtartamot, vagy az elküldött dokumentumok számát és gyakoriságát.

De hogyan lehet kiválasztani a legmegfelelőbb ajánlatot?

Vegyünk példának egy olyan középméretű vállalkozást, amely a mindennapi munkája során kiemelt figyelmet fordít az átláthatóságra és a hatékonyságra, de még fontosabb lehet: a szellemi tulajdon biztonságára, az ügyfelek pontos kiszolgálására. Mindezt pedig online elérhetőség mellett.
Nem mindegy, mely munkatárs milyen szintű dokumentációhoz, projekthez férhet hozzá, és milyen jogosultságokkal rendelkezik az adatszobán belül.

Ugyanígy az is fontos, hogy az ügyfelek csak azokhoz az adatokhoz juthasson hozzá online, amelyek számára releváns értékkel és információval bírnak, és biztosítja számára az átláthatóságot a projekt vagy értékesítési tranzakció során.

A VDR rendszer lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy az adott dokumentumokon korlátlan számú felhasználó dolgozhat, de a felhasznált adatmennyiség rugalmas és csak a valós felhasználáshoz igazodik, azaz a partner mint megrendelő csak a kiválasztott csomagért fizet, és ha a szerződés lejár, újat vásárolhat. Ráadásul a virtuális adatszoba integrálható a partner belső informatikai rendszerével, márkaneve és a szolgáltatások teljes skálájának adaptálása mellett.

Virtuális adatszoba – rugalmas eszköz minden cég számára

Azokkal a projektekkel, amelyekre nem szerződnek hosszabb időre, egy hónapig használhatják VDR szolgáltatását, de bármikor meghosszabbíthatják azt. Ha pedig kevesebb felhasználóval és adattal dolgoznak, akkor alacsonyabb, rögzített árat kell csak fizetniük, de további adatok és felhasználók bármikor vásárolhatók, amikor erre szükség van.

Ez abban az esetben jó megoldás, ha nem vagyunk biztosak abban, egy adott projekt egy hónapig, vagy egy kicsit többet igényel-e, és hány ember vesz részt benne.

FORDATA VDR Lite – hatékonyabb ellenőrzés és szerkezetátalakítás

A FORDATA VDR Lite rendszer rugalmas: egy hónap, egy projekt, 1 GB adat küldése és 15 felhasználó az alapkínálatban lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyan teljesítsük a projektet.

Amennyiben a munka során újabb szempontok, feladatok, projektek merülnek fel, az érvényben lévő szerződést könnyedén meg lehet hosszabbítani a munka előrehaladásával vagy bővíteni lehet további szolgáltatásokkal. A VDR Lite tehát az optimális megoldás, ha nem tudjuk megjósolni a feladat végét, de nem akarunk hosszú távú szerződést aláírni és az erőforrásokat felhasználatlanul hagyni.

A rendszer alkalmas a legtöbb vállalkozás számára, attól függetlenül, hogy mekkora méretűről van szó, vagy éppen mekkora az éves forgalma. A virtuális adatszoba Lite verzióját nagy tanácsadó cégek, egyszemélyes irodák és kis családi vállalkozások is használhatják. Ha biztonságosan meg akarjuk osztani a bizalmas dokumentumokat, teljes ellenőrzést akarunk gyakorolni a költségek felett, és ugyanakkor nem tudjuk, milyen erőforrásokra lenne szükségünk, a VDR Lite a legjobb megoldás a cselekvés kezdeményezésére.

  • A rendszer gyors adatfeltöltésre ad lehetőséget (1 GB akár 7 perc alatt is!), és nincs szükség telepítésre.
  • A megosztott dokumentumok letöltését és nyomtatását képes opcionálisan blokkolni, vagy éppen vízjel-azonosítót elhelyezni a dokumentumokon.  A szolgáltatás rendelkezik az ISO 27 001 tanúsítvánnal, valamint megfelel az európai uniós GDPR-szabályozásnak is.
  • A társaság ügyfélszolgálata vállalja, hogy a beérkező partnerhívásokat 15 másodperc alatt fogadja, valamint az e-maileket 15 percen belül megválaszolja.

(X)

Sütiket használunk. Kérjük, fogadd el! Köszönjük! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás