A kiskereskedelmi láncok közül kizárólag az Auchanban kapható a Pajzos-Megyer tokaji borászat adománygyűjtő bora. Minden, április 24-től megvásárolt palack után 500 forintot kap a koronavírus elleni küzdelemhez a Szent László Kórház – tájékoztatott sajtóközleményében a cég.
A Pajzos Tokaj Zrt. adománygyűjtéssel támogatja a koronavírus elleni harcot. A borászat külön erre a célra hozta forgalomba a “Segíts, hogy segíthessünk!” elnevezésű adománygyűjtő borát, amely jelenleg az élelmiszerláncok közül csak az Auchan áruházakban érhető el, és amelynek megvásárlásával palackonként 500 forinttal segíthetjük a Szent László Kórházban folyó áldozatos munkát. A bor kisfogyasztói ára 1500 forint.
„Az Auchan munkatársai nap mint nap erőn felül dolgoznak azért, hogy ne álljon meg az élet, és a lehető legnagyobb biztonságban jussanak élelmiszerhez az emberek. Ugyanakkor látjuk azt az emberfeletti teljesítményt, amit az egészségügyi dolgozók nyújtanak azzal, hogy saját egészségüket is kockáztatva tesznek meg mindent mindannyiunkért. A Pajzos-Megyer pincészet akciójának támogatásával mi is szeretnénk kifejezni a hálánkat az ő erőfeszítéseikért. Több vonalon is segítjük egyébként az egészségügyben dolgozókat, mentősöket, és ezúttal is számítunk a vásárlóinkra, mert ha ezt a bort választják, ők is hozzájárulnak az összefogásunkhoz” – mondta el Varga-Futó Ildikó, az Auchan kommunikációs és CSR igazgatója.
Social & Business megjegyzés
Sokat lehet hallani arról, hogy az új, karanténba zárt helyzetben az emberek hogyan éljenek túl, mit tegyenek az általános kondíciójuk érdekében, vagy hogyan oldják meg a házastársi, családi összezártságból fakadó frusztrációt. Ahogyan egy fotóblogger oldalán láttam a néhány hete: nemsokára ki fog derülni, hogy a karantén alatti események következtében több gyermekszületés vagy több válás lesz-e.Bevallom, én azt hittem, hamarabb fognak felocsúdni a cégek, és gyorsabban jönnek ki ezekkel a kapcsolt termékekkel. Van olyan televíziós reklám, amelyik még mindig egy kisorsolt nyereményutazás mellett kampányol…
Mindenestre az tény, hogy a mostani helyzet pont azt a változást erősítheti, amely során a féktelen fogyasztás ellen logikusan meg fog jelenni a fenntarthatóság fontossága. És ez jó, de persze majd meglátjuk a végén.
Egyes kutatások szerint az otthoni alkoholfogyasztás közben nőtt a magyar háztartásokban, ami elég logikusnak tűnik, és ebben lépett most a borászat.
Mint ahogyan többször jeleztük, nincs véletlen ezekben a kampányokban, minden kutatás és marketingdöntés eredménye.
COMMENTS