Neonzölddé vált az E.ON

Neonzölddé vált az E.ON

Környezettudatosságra épít a német szolgáltató Magyarországon is

A vállalat a fenntarthatóság és az energiahatékonyság fontosságára, megújult energiatudatos megoldásaira és gondolkodásmódjára hívja fel a figyelmet új márkakampányával. Az E.ON neonzöld figurája – mely a vállalat megújult termékeit és látásmódját jelképezi – a televízióban startol, de online és offline platformokon is megjelenik majd, hogy elinduljon a hozzá csatlakozókkal egy zöldebb, energiahatékonyabb jövő felé.

Az E.ON új márkakampányával arra világít rá: ha energiáról van szó, nem mindegy, hogyan állunk hozzá, az új energiavilág az egyre szaporodó forradalmi technikai megoldásaival sok új lehetőséget hoz mindannyiunknak. Az energiaipar folyamatosan megújul, nagyon sok innováció teszi kényelmesebbé és hatékonyabbá életünket, kímélve környezetünket. Fontos, hogy mindenki személy szerint sokat tehet az élhetőbb jövőért, ami sokszor egy határozott, zöld lépéssel kezdődik. A reklámszpot egy nemzetközi kampányfilm hazai adaptációja, egyik különlegessége, hogy a gyönyörű Budapesten forgatták.

Az E.ON neonzöld figurájához a reklámfilmben mások is csatlakoznak, ezzel is hangsúlyozva, hogy az egyéni felelősségvállalás mellett a családok, a közösségek szerepe és friss gondolkodásmódja, nyitott hozzáállása nélkülözhetetlen az élhetőbb holnap érdekében.

A társaság szerint kiemelt figyelmet érdemel környezetünk védelme, hogy környezet- és energiatudatosan éljünk úgy, hogy élvezzük az energia nyújtotta előnyöket, viszont nem pazaroljuk a rendelkezésünkre álló erőforrásokat. Mindebben segítségünkre vannak és lesznek azok az új technológiák, amelyek kényelmesebbé és hatékonyabbá teszik mindennapjainkat.

Az E.ON ma már nem csupán áramot és gázt kínál, energiavállalatként az energia- és környezettudatos jövő megoldásain dolgozik. Napelemes rendszerek, komplex hűtési- és fűtési megoldások, elektromos autózás – a társaság élenjáróvá kíván válni az új energiavilágban. A jövő kulcsfontosságú területeire koncentrál, különösen az okos, rugalmas energiahálózatok, az energiahatékonyság és megtakarítás, illetve a teljeskörű energetikai megoldások tekintetében.

– Bárki lehet a reklámfilm neonzöld figurája, és tehet egy határozott zöld lépést azzal, hogy másképp kezd el gondolkodni az energiáról. A fenntartható jövőért tenni akarók száma egyre gyarapszik, őket szólítjuk meg ezzel a filmmel. Az új energiavilág forradalmi technikai megoldásaival számtalan új lehetőséget hoz mindannyiunknak, hisszük, hogy – ahogy erre a film végén is utalunk – egyre többen leszünk ezen az úton – hangsúlyozta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

A vállalat a márkakampány keretében és a fenntarthatóság jegyében két aktivitást is tervez a közeljövőben. Április második felében egyhónapos kihívást indít „egy zöld lépés” címmel, amelynek keretében az emberek fenntarthatósági vállalásokat tehetnek. Emellett másodszor jutalmazza hazánk leginnovatívabb fenntarthatósági projektjeit: májusban adják át az E.ON Energy Globe Magyarország díjakat a Várkert Bazárban.

COMMENTS

Sütiket használunk. Kérjük, fogadd el! Köszönjük! További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás