Magyarország Kormánya önkéntes kezdeményezések és adományozások akciócsoportot szervezett, és segitunkegymasnak.hu címmel honlapot indított azért, hogy összegyűjtse és koordinálja a széleskörű társadalmi összefogásnak köszönhetően érkező felajánlásokat és segítse azok eljutását a rászorulókhoz.
A felajánlások az önkéntes munkától kezdve, az eszköz- és infrastrukturális támogatásokon át, egészen a pénzbeli adományokig terjedhetnek. Az adományvonal működését a Prohuman cégcsoportjába tartozó call-center, a Protocall, telefonközpont szolgáltatás rendelkezésre bocsátásával, a Prohuman pedig az adományvonalra érkező hívásokat fogadó és a munkát koordináló önkéntesek toborzásával támogatja.
„Nagyon fontos, hogy ebben az extrém helyzetben maximálisan figyeljünk egymásra, segítsük, támogassuk egymást minden lehetséges platformon, ezért is csatlakoztunk örömmel a Segítünk egymásnak kezdeményezéshez. A Prohuman önkéntesmunkaerő-toborzással, a Protocall pedig call-center működtetésével segíti” – mondta Juhász Csongor, a nyolc országban jelen lévő, naponta mintegy 13 ezer embert foglalkoztató Prohuman cégcsoport ügyvezető igazgatója. Hozzátette, a Prohuman – mint az ország egyik legnagyobb munkaerő-kölcsönző vállalata – azon dolgozik, hogy minél több álláskeresőnek és a jelenlegi krízishelyzetben munkáját elvesztőnek találjon munkalehetőséget, illetve segítse azon vállalatokat, ahol a megváltozott körülmények miatt megnövekedett a munkaerőigény.
A segitunkegymasnak.hu adományvonalra érkező felajánlások rögzítését és adminisztrációját végző önkénteseket toborzó felhívás elérhető a Prohuman közösségi média csatornáin; a Facebookon és a LinkedInen. Az önkéntesek a munka megkezdése előtt egy online tréningen vesznek részt, ahol a szervezők részletesen bemutatják a munkafolyamatot és a feladatokat.
Fotóillusztráció: ThePixelman from Pixabay
COMMENTS